czwartek, 4 grudnia 2014

Bezpłatne materiały do nauki - wymiana notatek

W ostatnim czasie trwa intensywna wymiana posiadanych notatek w zakresie informacji pomocnych w przygotowaniu się do egzaminu radcowskiego /adwokackiego. Sama jestem posiadaczką wartościowych, własnoręcznych notatek w zakresie procedury cywilnej, karnej i administracyjnej. Jeżeli i Wy jesteście za to chętnie wymienię się swoimi notatkami z Wami, zgodnie z poniższymi zasadami:

Zasady uczestnictwa w wymianie bezpłatnych materiałów do nauki:

      1. Na adres bloga egzaminprawniczy@gmail.com należy przesłać co najmniej 5 plików własnego autorstwa w formacie .doc lub .pdf czcionka 12,
        min. ilość znaków w 1 pliku 5000, w przydatnej tematyce do nauki egzaminu radcowskiego /adwokackiego;
      2. Termin na przesłanie materiałów 11 grudnia 2014r.;
      3. W dniu 12 grudnia 2014r. przesyłam zwrotnie wszystkie materiały, które otrzymałam na e-maila każdej osobie, która wysłała pliki zgodnie z pkt. 1 i 4;
      4. Pliki nie mogą naruszać praw autorskich osób trzecich;
      5. Nie odpowiadam za treść materiałów przesłanych przez osoby trzecie i wysłanych zwrotnie uczestnikom wymiany.

Pozdrawiam,
SH.

3 komentarze:

  1. czy planujesz jeszcze taką akcję?

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam. Czy posiadasz jeszcze te materiały ? Jestem pewna, że aplikantom podchodzącym do egzaminu w 2016 mogły by się one bardzo przydać. Jeśli mogłabyś je udostępnić to na jakich zasadach ?

    OdpowiedzUsuń
  3. witam . Również jestem zainteresowana materiałami. Będę podchodzić do egzaminu 2016r. Bardzo mi zależy na tych materiałach. podchodze do egzaminu ze stażu pracy.

    OdpowiedzUsuń